查看帖子的完整版本: 如何叶子一棵树...

好莱坞7
2011年10月13日,17:53
晚上好,我想问问是否有可能进入3Ds Max显示器以遍历树本身。或者如果我必须一片叶子然后分别粘上树的树干...会更好...但是很费时间..

感谢您的回答...

比奥利特
2011年10月14日,08:51
如今已经有很多树库了。而且,如果您不考虑库中的任何树,则可以使用xfrog或OnyxTree创建它。 否则,当然,您可以将树叶子。需要通过部分或通过分散。但我可能想避免这种方式 

好莱坞7
2011/10/14下午18:39
谢谢你的礼物,但最终我还是决定在一个盒子里做。复杂,但值得结果...


比奥利特
2011年10月14日,21:29

[QUOTE = 好莱坞7]谢谢你的礼物,但最终我还是决定在泥泞的盒子里做。复杂,但值得结果...

[/ QUOTE]
Listy stromu v mudboxu nebo kmen s vetvemi? Listy si nejak v mudboxu nedokazu predstavit. Pokud jde o kmen a vetve, tak treba tyto stromy http://rendering.ru/ru_en/models/itrees.html maji i displace mapu a kmeny vypadaji velmi verohodne. A na jiz otexturovane strom treba od Evermotionu lze si displace mapu jednoduie vytvorit. Tudiz povazuju za zbytecny trapit se se stromem v mudboxu. Zastavam nazoru, ze je zbytecny vytvaret neco, co je uz vytvoreny. Ale rozmlouvat to nebudu, at kazdy pouziva to co umi.V tom pripade bych resil listy pres MultiScatter. Vytvoril bych si objekty kopirujici korunu stromu. Ty objekty bych pak sloucil do jednoho objektu a hodil na nej modifikator noise a pak na to distribuoval MultiScatterem ty listy.